Reklamacja gwarancyjna produktów Triangle / Melodika

Poniżej znajdziesz informacje potrzebne do prawidłowej realizacji reklamacji:

 

Dane serwisu, do którego należy wysłać reklamowany produkt:

RAFKO Dystrybucja Serwis

15-399 Białystok
ul. Handlowa 7
tel. 85 747 97 59

Krok 1:

Dokonaj zgłoszenia reklamacji w systemie gwarancyjnym dystrybutora pod adresem:

http://rafko.com/pl/wsparcie-i-serwis/zgloszenia-serwisowe

Po dokonaniu zgłoszenia serwis skontaktuje się z Państwem w celu realizacji zlecenia serwisowego. Sposób wysyłki do serwisu ustalany jest indywidualnie podczas rozmowy z serwisem.

Krok 2:

Przygotuj produkt do wysyłki - prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu. Jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.

Krok 3:

Dołącz uzupełniony formularz reklamacji, dowód zakupu, a także karte gwarancyjną jeśli tak owa była dołączona do zakupionego produktu.

 

Oczywiście możesz wysłać produkt do naszego sklepu w celu przekazania go do danego serwisu - wydłuża to jednak proces realizacji reklamacji o dodatkowy czas obsługi przez naszych pracowników i logistykę!

 

Dodatkowe informacje:

W sprawie aktualnego statusu realizacji reklamacji należy kontaktować się z serwisem gwaranta, który odpowiedzialny jest za Państwa reklamację i prowadzi jej obsługę, za pomocą powyższych danych kontaktowych - otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące aktualnego statusu reklamacji oraz jej przebiegu.

Czas obsługi reklamacji gwarancyjnej wynosi zazwyczaj od 14 do 21 dni roboczych i jest podany w warunkach gwarancji danego produktu.

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem reklamacje@soulbeat.pl

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć