Reklamacja gwarancyjna produktów Pro-Ject

Poniżej znajdziesz informacje potrzebne do prawidłowej realizacji reklamacji:

 

Dane serwisu, do którego należy wysłać reklamowany produkt:

Serwis Audio Center Poland

30-898 Kraków
ul. Henryka Sucharskiego 49
tel. 12 265 02 86

Krok 1:

Przed planowanym zgłoszeniem serwisowym należy uprzednio skontaktować się z serwisem Audio Center Poland dzwoniąc pod wskazany numer.

Krok 2:

Dokonaj zgłoszenia reklamacji w systemie gwarancyjnym dystrybutora pod adresem:

http://serwisacp.pl/

Po dokonaniu zgłoszenia serwis przekaże drogą mailową dalsze instrukcje dotyczące realizacji reklamacji oraz list przewozowy dla kuriera, który odbierze reklamowany sprzęt.

Krok 3:

Przygotuj produkt do wysyłki - prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu. Jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.

Krok 4:

Dołącz uzupełniony formularz reklamacji, dowód zakupu, a także kartę gwarancyjną jeśli tak owa była dołączona do zakupionego produktu.

 

Oczywiście możesz wysłać produkt do naszego sklepu w celu przekazania go do danego serwisu - wydłuża to jednak proces realizacji reklamacji o dodatkowy czas obsługi przez naszych pracowników i logistykę!

 

Dodatkowe informacje:

W sprawie aktualnego statusu realizacji reklamacji należy kontaktować się z serwisem gwaranta, który odpowiedzialny jest za Państwa reklamację i prowadzi jej obsługę, za pomocą powyższych danych kontaktowych - otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące aktualnego statusu reklamacji oraz jej przebiegu.

Czas obsługi reklamacji gwarancyjnej wynosi zazwyczaj od 14 do 21 dni roboczych i jest podany w warunkach gwarancji danego produktu.

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem reklamacje@soulbeat.pl

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć