Reklamacja gwarancyjna produktów Klipsch / Jamo / Techlink

Poniżej znajdziesz informacje potrzebne do prawidłowej realizacji reklamacji:

 

Dane serwisu, do którego należy wysłać reklamowany produkt:

Serwis Konsbud HI-FI Sp. z o.o.

05-500 Piaseczno
ul. Nowa 23, Stara Iwiczna
tel. 22 750 23 22

Koszt przesyłki do serwisu w przypadku reklamacji gwarancyjnej ponosi konsument (przesyłki za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie są przyjmowane). Przesyłka zwrotna po zakończeniu reklamacji realizowana jest na koszt gwaranta.

Oczywiście możesz wysłać produkt do naszego sklepu w celu przekazania go do danego serwisu - wydłuża to jednak proces realizacji reklamacji o dodatkowy czas obsługi przez naszych pracowników i logistykę!

Krok 1:

Wydrukuj przygotowany przez nas formularz reklamacji: formularz (pdf)

Krok 2:

Przygotuj produkt do wysyłki - prosimy o możliwie bezpieczne zapakowanie wysyłanego produktu. Jeżeli dysponują Państwo oryginalnym opakowaniem warto z niego skorzystać.

Krok 3:

Dołącz uzupełniony formularz reklamacji, dowód zakupu, a także karte gwarancyjną jeśli tak owa była dołączona do zakupionego produktu.

 

Dodatkowe informacje:

W sprawie aktualnego statusu realizacji reklamacji należy kontaktować się z serwisem gwaranta, który odpowiedzialny jest za Państwa reklamację i prowadzi jej obsługę, za pomocą powyższych danych kontaktowych - otrzymają Państwo wszelkie informacje dotyczące aktualnego statusu reklamacji oraz jej przebiegu.

Czas obsługi reklamacji gwarancyjnej wynosi zazwyczaj od 14 do 21 dni roboczych i jest podany w warunkach gwarancji danego produktu.

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem reklamacje@soulbeat.pl

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć